کاور مبل | پیراهن مبل
دوخت انواع کاور مبل با بهترین مواد اولیه با اجرای الگو در منزل بدون جابجایی مبل با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

بهترین پارچه کاور مبل

بهترین پارچه کاور مبل
بهترین پارچه کاور مبل

در خرید و فروش کاور مبل علاوه بر نوع دوخت ، کیفت پارچه برای روکش های پارچه ای مبلمان ، فاکتور اصلی برای تعیین قیمت کاور مبل می باشد. از اینرو همیشه انتخاب بهترین پارچه کاور مبل می تواند زیبایی و کیفیت را با ارمغان بیاورد . اما بهترین پارچه های برای دوخت کاور مبل چه نوع پارچه هایی هستند ؟ آنچه که در این نوشتار به توضیحات کامل آن می پردازیم مربوط به همین موضوع است .

کاور مبل فول استرچ

انواع پارچه کاور مبل

قبل از آنکه به سراغ انتخاب بهترین پارچه کاور مبل برویم لازم است که انواع مختلف پارچه کاور مبل را بشناسیم . با توجه به اینکه تنوع زیادی در پارچه ها داریم ما در اینجا لیستی از پارچه هایی که در دوخت کاور مبلمان استفاده بیشتری می شوند را ذکر می کنیم /

پارچه کرب روکش مبل

یکی از ارزانترین پارچه های موجود در بازار ، پارچه های کرب هستند که از جنس و بافت اکریلیک هستند . البته این پارچه های حدود ده تا بیست درصد خاصیت کشسانی دارند .

پارچه کشباف کاور مبل

همانطور که از اسمشان پیداست این نوع پارچه ها خاصیت کشسانی زیادی دارند و جنس آنها ترکیبی از نخ و اکریلیک هستند . البته اکثرا نوع نخی که در آنها استفاده می شود نخ مصنوعی است . این نوع از پارچه های کشبافت ، برای مبلمان راحتی کاربردهای شیک و مدرنی دارند از همین رو تحت عنوان کاور میل راحتی از انها یاد می شود .

  تولیدی کاور مبل در تهران

پارچه های نخی و ترمه ای

اگر روی پیراهن مبل استیل (همان سلطنتی ) نشستید و احساس خوشایندی داشتید باید بدانید که جنس اکثر این نوع مبلمان ، از نخ و ترمه است . با توجه به طرحهای زیاد این نوغ پارچه ها، کاربرد بیشتر در تغییر دکوراسبیون میلمان و منزل دارند .

پارچه های ضد آب کاور مبل

استفاده از فناوری نانو ، امروزه پارچه های ضد آب را روانه بازار کرده که در صنعت مبلمان نیز از آن استفاده می شود .این پارچه ها از یک لایه پارچه رومبلی و لایه ای از پوشش پنبه ای و در آخر آستری تشکیل شده اند.

بهترین پارچه کاور مبل

خب چند مدل از بهترین پارچه های کاور مبل را برایتان توضیح دادم. اما باید بدانید که انواع دیگری نیز داریم نظیر پارچه رومبلی جیر، پارچه کتان،پارچه رومبلی مخمل و …حال کدامیک از اینها برای شما بهترین است باید به کاربردی که از آن می خواهید و هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید رجوع کنید. بعنوان مثال پارچه های هستند که از یک لایه پارچه رومبلی و لایه ای از پوشش پنبه ای و در آخر آستری تشکیل شده اند و مناسب کسانی که حیوانات خانگی نگه می دارند یا بچه کوچک دارند . زیرا هم بنوعی ضد آب بوده و هم قابلیت شستشوی راحتری را دارند .

توصیه می کنیم در هنگام خرید کاور مبل ، از فروشندگان کاربردها و هزینه ای که می خواهید انجام دهید را در میان بگذارید تا بهترین مدلها و پارچه ها به شما توصیه شود . اگر هم در مزینه خرید کاور مبل ، توصیه ای دارید می توانید در این قسمت برای استفاده دیگران کامنت بگذارید .

بهترین پارچه کاور مبل
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.