کاور مبل | پیراهن مبل
دوخت انواع کاور مبل با بهترین مواد اولیه با اجرای الگو در منزل بدون جابجایی مبل با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

تولیدی کاور مبل در تهران

کاور مبل در تهران
کاور مبل در تهران

کسانی که ساکن تهران هستند و دنبال تهیه کاور مبلمان ، بدنبال مناسب ترین تولیدی کاور مبل در تهران – tehran – هستند . تا هم از لحاظ هزینه ، قیمت کمتری پرداخت کنند و هم از لحاظ کیفیت ، با ضمانت کامل بتوانند خرید و یا سفارش دوخت دهند . ما در این نوشتار شما را با برخی از تولیدی ها روکش مبل در تهران آشنا می کنیم بصورتی که در کارت مجازی آنها شما به واتس اپ و پیچ اینستاگرامشان دسترسی خواهید داشت و براحتی می توانید استعلام قیمت بگیرید .

کاور طلق ژله ای مبل

بهترین تولیدی کاور مبل در تهران

روکش مبل رز

پیراهن مبل تهران و حومه و کرج دوخت انواع پیراهن...

روکش کشی مبلمان

کاور مبل کلاسیک

Position: پیراهن مبل کلاسیک_
Phone: 09398388372
Location: تهران
آدرس: تهران ، فرجام
پیراهن مبل کلاسیک_

پیراهن مبل کلاسیک_کاور مبل Product/service 🔸دوخت پیراهن انواع مبلمان 🟢(پارچه...

راهنمای خرید کاور مبل ژله ای و پارچه ای

در ادامه این نوشتار به بررسی کاورهای مبلی که طرفداران زیادی در ایران دارند می پردازیم و تمام ویژگی های آنها و نقاط ضعف و قوتشان را با شما به شتراک می گذاریم . با توجه به گرانی وسایل خانه و مبلمان ، استفاده از روکش مبل یک امر ضروری و مقرون بصرفه محسوب می شود . البته مراقبت از وسایل خانه در فرهنگ و سنت ما هم بوده و نوعی سپاسگزاری محسوب می شود که در زمینه مبلمان با توجه به شرایط اقتصادی کشور این امر ضرورت پیدا می کند .. یکی از چالش های افرادی که از مبلمان استفاده می کنند تمیز نگه داشتن مبلمان است زیرا شستن آن شاید براحتی امکان پذیر نباشد و حتی ممکن است منجر به آسیب زدن به مبلمان شود . و مجبور به عوض کردن آن شوند که این عمل هزینه بسیار زیادی را روی دست آن ها می گذارد ولی اگر از کاور مبل استفاده شود لازم است فقط روکش مبل شسته شو شود و دیگر نیازی به خرید دوباره مبلمان نیست .

  کاور مبل ضد تعریق

البته کاور مبل مزایای دیگری دارد که یکی دیگر از آنها بواسطه تغییر دکوراسیون است . شاید برای شما هم پیش امده که خیلی از مواقع مجبور به تغییر دکوراسیون و رنگ محیط بشوید ولی رنگ مبلمان منزلمان با این تغییر سازگار نیست. در این شرایط هم می توان از کاور مبل با رنگ و طرح دلخواه استفاده کرد تا کاملا با دکوراسیون جدید منزل همراه شود.

پس همانطور که اشاره کردیم استفاده از کاور مبل به منظور جلوگیری از کهنه شدن و کثیف شدن مبلمان است ولی دقیقا بر عکس همین موضوع هم ممکن است برای خرید و تهیه کاور مبل استفاده شود به طوری که اگر شما مبلی دارید که قدیمی است ولی فعلا قصد تعویض آن را ندارید می توانید با استفاده از یک کاور مبل شیک به طور کامل مبلمان کهنه خود را زیر آن مخفی کنید بدون اینکه ظاهر بدی داشته باشد.

روکش مبل در تنوع بالای طرح و جنس تولید می شود که در ادامه به بررسی کامل و ذکر نکات قوت و ضعف آن ها خواهیم پرداخت.

مزایای کاور یا روکش مبل ژلاتینی

کاور مبل ژلاتینی دارای فواید و مزایای زیادی هستند که در این بخش به برخی از مهمترین آنها می پردازیم .

  • نگهداری و حفاظت از همه اجزای میلمان

یکی از اصلی ترین کاربردهای پیراهن مبل ژلاتینی این است که تمامی قسمت های مبل از جمله دسته ها، تاج مبل، پشتی مبل و نشیمن را می پوشاند و مانع آسیب رسیدن به این قسمت ها می شود و باعث می شود طول عمر مبل زیاد شود .

  • کاور مبل ژلاتینی براحتی پاک و تمیز می شود .

تمیز کردن روکش مبل خیلی آسان تر از تمیز کردن خود مبلمان است اما از میان انواع کاور مبل، تمیز کردن خود کاور مبل ژلاتینی به دلیل استفاده از طلق ژلاتینی بسیار راحت بوده و با استفاده از یک دستمال مرطوب کاملا و براحتی تمیز می شود در صورتی که سایر کاورها این ویژگی را ندارند. اگر مبلمان منزل شما در مسیر رفت وآمد افراد است و یا اینکه کودک در خانه دارید و احتمال کثیف شدن مبلمان بالاست استفاده از این سبک کاور توصیه می شود.

  • عدم تغییر در ظاهر مبل

مبلمان استیل به علت منبت کاری های انجام شده بر روی دسته ها و تاج یکی از مهمترین ارکان خرید مبل است در واقع کسانی که از این نوع مبلها دارند هیچوقت راضی نمی شوند که این زیبایی و ابهت را زیر کاورهای پارچه ای مخفی کنند . و برای همین از کاور مبل ژلاتینی که شفاف و بی رنگ هستند استفاده می کنند .

  • ضد آلرژی است

اکثر پارچه های مبلی به علت ماهیتی که دارند گرد و خاک و آلودگی هوا را به خود جذب می کنند و باعث ایجاد آلرژی می شوند. استفاده از کاور مبل ژله ای کاملا برای این منظور مناسب است.

معایب کاور مبل ژله ای یا ژلاتینی

کاور مبل هم مثل هر محصول دیگری در کنار مزایایی که دارد معایبی هم دارد که باید قبل از خرید از آن ها مطلع باشید. در ادامه به بررسی این معایب می پردازیم.

  • تغییر رنگ
  روکش مبلی راحتی از کجا بخرم؟

اگر روکش مبل ژلاتینی از طلق های بی کیفیت ساخته شده باشد امکان دارد در طول زمان شفافیت خود را از دست دهد و کمی زرد رنگ شود. برای جلوگیری از این مشکل ضروری است که از طلق های با کیفیت و استاندارد برای کاور مبل ژله ای استفاده شود.

  • حساس به وسایل تیز

این نوع روکش به علت استفاده از طلق های پلاستیکی در برابر وسایل تیز و برنده حساس است پس بهتر است قبل از خرید حتما به این نکته توجه ویژه داشته باشید. البته این مورد خیلی زیاد به جنس طلق بستگی دارد و هرچه کیفیت طلق بالاتر باشد امکان آسیب رسیدن و پاره شدن کاور هم پایین می آید.

  • عدم ورود و خروج هوا

یکی دیگر از معایبی که کاور ژله ای مبل دارد این است که مانع از گردش هوا می شود و این مورد خود را بیشتر در روزهای گرم تابستانی نشان می دهد و باعث تعرق افراد می شود و ممکن است کمی ناخوشایند باشد. به طور کلی روکش مبل ژلاتینی مناسب مبلمانی است که زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرند.

کاور مبل پارچه ای

شاید تا همین چند سال پیش مبلمان جزء کالاهای لوکس به حساب می آمد و به همین علت افرادی که در خانه هایشان مبل داشتند خیلی حساسیت زیادی بر روی آن داشتند و به خوبی از مبلمان خود مراقبت می کردند و معمولا از ملحفه های سفید به عنوان کاور مبل استفاده می کردند. ولی امروزه سبک زندگی خانواده ها تغییر کرده و مبلمان یکی از وسایل ضروری و اولیه منزل تلقی می شود پس لازم است خیلی اصولی تر از مبلمان مراقبت کنند تا هرچه بیشتر باعث حفظ کیفیت آن شوند. برای استفاده از کاور مبل پارچه ای می توان دلایل متعددی را نام برد. معمولا پارچه های مبلی قابل شستشو نیستند و اگر شسته شوند باعث تغییر شکل و تغییر رنگ آن ها می شود به همین علت از کاور مبل پارچه ای استفاده می شود تا در صورت بروز حادثه و ریختن مواد غذایی و رنگی بر روی مبل، فقط کاور کثیف شود.

مزایای کاور مبل پارچه ای

کاور مبل پارچه ای نیز همانند کاور مبل ژله ای انواع مختلفی دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و باید بر حسب نیاز انتخاب و خریداری شوند.

  • مناسب برای همه سبک مبلمان

بر خلاف کاور مبل ژله ای که فقط برای مبلمان سلطنتی و تا حدودی برای مبلمان کلاسیک مناسب بود، کاور مبل پارچه ای برای هر سه سبک مبلمان استیل، کلاسیک و راحتی مناسب است و با انتخاب پارچه مناسب برای کاور می توان بیشترین هماهنگی را بین کاور مبل و سایز لوازم منزل ایجاد کرد.

  • دوام و طول عمر بالا
  کاور مبل کشی

کاور مبل پارچه ای معمولا از پلی استر و یا ترکیبی از پلی استر و نخ ساخته می شود به همین علت از دوام بالایی برخوردار است و نسبت به شستشو مقاوم بوده و آبرفت ندارد . متاسفانه برخی افراد سودجو اقدام به تولید کاور مبل پارچه ای با استفاده از پارچه های بی کیفیت می کنند که نه تنها از دوام و عمر کمی برخوردار است بلکه باعث ایجاد آلرژی و حساسیت های پوستی در افراد می شود.

  • تنوع بالای مدل و رنگ

کاور مبل پارچه ای بر خلاف کاور مبل ژله ای در تنوع بالایی از مدل ها تولید می شود و افراد می توانند با توجه به سلیقه شان مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. بعضی از آن ها که به لباس مبل هم معروف هستند تمامی قسمت های مبل را به صورت یکپارچه می پوشانند و بعضی دیگر از تکه های جداگانه ای تشکیل شده است و بر روی نشیمن، دسته ها و پشتی مبل قرار می گیرند به طوری که قسمت هایی از خود مبل مشخص است. علاوه بر مدل های متنوع، پارچه مبلی در رنگ های مختلفی تولید می شود و می توان بر اساس رنگ منزل و سبک دکوراسیون رنگ مورد نظر خودتان را انتخاب و سفارش دهید.

معایب کاور مبل پارچه ای

از معایب کاور مبل پارچه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مخفی شدن ظاهر اصلی مبلمان

کاور مبل پارچه ای به علت استفاده از پارچه با رنگ و طرح متفاوت ظاهر اصلی مبلمان را مخفی می کند. شاید بتوان یکی از اصلی ترین علت های فراگیر شدن کاور مبل ژله ای را رفع همین ایراد کاور مبل پارچه ای دانست زیرا کاور مبل ژله ای ظاهر اصلی مبلمان را خفظ می کند و این برای افراد بسیار خوشایند است.

  • نکهداری و تمیز کردن کاور مبل پارچه ای مشکل است

درست است که یکی از علت های استفاده از کاور مبل جلوگیری از کثیف شدن مبل است ولی در هرصورت تمیز کردن خود کاور هم مسئله مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود. اگر از پارچه های معمولی برای ساخت کاور استفاده شده باشد در هنگام تمیز کردن و شستن آن افراد با مشکل مواجه خواهند شد و حتی ممکن است عامل کثیفی به طور کامل از بین نرود. برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود پارچه کاور مبل خود را از نوع ضد آب و ضد لک که با فناوری نانو تولید شده اند تهیه کنید.

  • امکان تغییر سایز بعد از شستشو

قبل از خرید حتما از فروشنده سوال کنید و مطمئن شوید که کاور مبل از پارچه ای تولید شده است که بعد از شستشو تغییر سایز نمی دهد و آب نمی رود. اگر کاور مبل در برابر تغییر سایز مقاوم نباشد بعد از یک بار شستشو غیر قابل استفاده می شود و دوباره باید برای داشتن کاور مبل هزینه کرد.

در این نوشتار شما را با دو مرکز خرید و تولیدی کاور مبل در تهران آشنا کردم و درباره لزوم استفاده از کاور مبل هم توضیحات کاملی ارایه دادیم و دو مدل پر طرفدار کاور مبل یعنی کاور مبل ژلاتینی و کاور مبل پارچه ای را بررسی کردیم و نکات قوت و ضعف هر کدام را بیان کردیم . شما باید بر اساس نیازتان تصمیم بگیرید که کدام نوع کاور برای مبلمانتان مناسب است و اقدام به خرید آن کنید. امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. اگر تجربه ای در زمینه خرید کاور مبل دارید که می تواند راهگشا و گره گشای دیگران باشد خوشحال می شویم که آنرا با ما در میان بگذرید .

Share

2 Responses

  1. blank معصومه گفت:

    سلام
    چطوری میتونم. سفارش بدم

    • blank راهنمای خرید کاور مبل گفت:

      رو کارت مراکز معرفی شده کلیک کنید شماره تماس و واتس اپشون هست می تونید باهاشون تماس بگیرید و سفارش بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.