کاور مبل | پیراهن مبل
دوخت انواع کاور مبل با بهترین مواد اولیه با اجرای الگو در منزل بدون جابجایی مبل با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

پیراهن مبل راحتی

پیراهن مبل راحتی
پیراهن مبل راحتی

اگر علاقمند تهیه و خرید پیراهن مبل راحتی هستید و نمی دانید کدام مدل را انتخاب کنید و از کجا بخرید این نوشتار به شما کمک خواهد کرد که انتخاب ایده ال تری را داشته باشید و همچنین شما را با برخی از بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان روکش مبل راحتی در تهران آشنا می کنیم بطوری که در کارت مجازی آنها شما به پیج اینستاگرام و واتس آپ آنها دسترسی خواهید داشت و براحتی می توانید استعلام قیمت بگیرید.

بهترین دوزندگان روکش مبل در تهران

تولیدی پیراهن مبل تهران

روکش مبل رز

پیراهن مبل تهران و حومه و کرج دوخت انواع پیراهن...

روکش کشی مبلمان

کاور مبل کلاسیک

Position: پیراهن مبل کلاسیک_
Phone: 09398388372
Location: تهران
آدرس: تهران ، فرجام
پیراهن مبل کلاسیک_

پیراهن مبل کلاسیک_کاور مبل Product/service 🔸دوخت پیراهن انواع مبلمان 🟢(پارچه...

پیراهن مبل راحتی پارچه ای یا ژلاتینی ؟

روکش های پارچه ای از دیر باز تاکنون بسیار مورد توجه و استفاده در کاورهای مبل راحتی داشته اند ، ، اما این روزها نوع دیگری از طراحی کاور مبل راحتی با نام روکش مبل راحتی ژله ای به بازار ارائه شده است که بنظر میرسد جایگزین مناسبی برای رومبل راحتییهای سنتی پارچهای هستند. پیراهن مبل راحتی از نظر جنس به دو مدل تقسیم بندی می شوند :1- کاور راحتی مبل ژله ای(ژلاتینی) 2-روکش مبل راحتی پارچه ای که بر اساس سلیقه خود می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. که در ادامه توضیحات کاملتری از هر کدام از این روکش ها را می توانید مطالعه کنید.

  کاور مبل ضد آب

روکش مبل راحتی ژله ای

در بازار کاور مبل تهران امروزه ، نوع دیگری از رومبل راحتی ها در دسترس هستند که با نامهای روکش ژلاتینی،ژله ای، طلقی، شیشهای و پلاستیکی شناخته میشوند . روکش مبل راحتی ژله ای از پلیمر pvc – پی وی سی – که بسیار شفاف و انعطافپذیر بوده، ساخته میشود . در واقع این روکشها به شکل طلقهای نرم و شفافی هستند که برحسب شکل و سایز مبل راحتی شما برش خورده و نواردوزی میشوند. مطمئنا روکش های ژله ای گزینه بسیار خوبی برای خانواده های است که دارای بچه کوچک هستند. قیمت پیراهن های ژله ای نیز به تعدادو اندازه ی مبل راحتی و کیفیک آن بستگی دارد. این روکش های هم بصورت آماده در فروشگاههای آنلاین موجود هستند که البته ممکن است فیت مبلمان شما نباشند و بهتر است که سفارش دوخت آنها را بدهید تا خیالتان از هم اندازه بودن آنها راحت باشد. میزان نرم و شفافیت و ماندگاری آن از فاکتورهای مهم در کیفیت کاورهای راحتی ژلاتینی هستند.

مزایای روکش مبل راحتی ژله ای


1 . محافظ عالی
2 . ضدآب
3 . بی خطر )پلاستیک تهیه شده از پلیمر pvc کاملا غیر سمی است و ضرری برای سلامت افراد
ندارد . )
4 . حفظ ظاهر اولیه ی مبل راحتی
5 . طراحی جدید
6 . سهولت در تمیز کردن
7 . ضد آلرژی



کاور مبل راحتی پارچه ای

روکش های پارچه ای بدلیل اینکه داری طرحها و رنگهای زیبا هستند از نوع کرپ آن گرفته تا ساتن آنها ، مورد توجه خانمها و علاقمندان تغییر دکوراسیون می باشد .
رنگهای شاد در کاور مبل راحتی ، با توجه به هزینه بالای خرید مبلمان می توانند بهترین گزینه برای تغییر دکوراسیون باشند هر چند که امروزه کاورهای مبل قیمتهای بالایی دارند اما بدلیل کیفیت مناسب و قابلیت شستشوی چندین باره می توانند تا سالها ضامن زیبایی مبلمان راحتی باشند.
هنگامی که موضوع پیراهن مبل راحتی یا کاور مبل راحتی مطرح می شود، ذهن اغلب افراد به کاور مبل راحتیی با پارچه های ساده و کم ارزش ملحفه ای و محیطی سرد و بی روح که حاصل کاربرد آنهاست معطوف میشود. حال آنکه شما میتوانید برای سرویس مبل راحتیمان خود پیراهن مبل راحتیی با پارچه های طرح دار، با کیفیت و شکل
که به لحاظ طرح و رنگ با محیط منزل شما هماهنگی دارند استفاده نمایید . اگر از پارچه ای با جنس مرغوب و زیبا برای این منظور استفاده کنید و پیراهن یا کاور مبل راحتی شما با دقت و به اندازه مبل راحتی دوخته شود شما میتوانید از آن حتی با وجود داشتن مهمان نیز استفاده کنید. تنوع نوع و جنس پارچه ها بسیار زیاد است ولی باید توجه داشته باشید که هر پارچه ای مناسب هر چیزی نیست . ارچه های کاور مبل راحتی که معمولآ از نوع پلی استر یا تلفیقی از پلی استر و نخ با درصد مشخص یا ترمه می باشند باید مقاوم به شستشو بوده و آبرفت نداشته باشند. متاسفانه جنس های تقلبی که از لحاظ طرح و رنگ شبیه آنها هستند بسیار زیادند اما از لحاظ کیفیت بسیار متفاوتند که هر کسی قادر به تشخیص آن نیست .

  نحوه محاسبه ی متراژ پارچه ی کاور مبل


کاور مبل راحتی سه لایه


الیاف اصلی کاور مبل راحتی سه لایه سلولزی است. اولین لایه کاور مبل راحتی سه لایه، پارچه ای و دومین لایه پنبه ای یا همان سلولزی است و سومین لایه کاور مبل راحتی آستری است که باعث می شود کاور مبل راحتی سه لایه ضد آب، و همچنین ضد چروک باشد . کاور مبل راحتی سه لایه برای کسانی که در منزلشان کودک و حیوانات خانگی دارند انتخاب مناسبی است، زیرا داری ضخامت مناسبی است که مانع پارگی کاور مبل راحتی سه لایه می شود همچنین می توان از پارچه پنبه دوزی شده بسیار سبک و مقاوم به عنوان زیر انداز یا پتو استفاده شود زیرا کرک ندارد وبسیار نرم و راحت است .
کاور مبل راحتی سه لایه دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در اینجا به آنها اشاره می کنیم :
کاور مبل راحتی سه لایه دارای ضخامت و رنگ های متنوعی است و به این ترتیب ما می توانیم هر نوع رنگ و طرح مناسب با سلیقه خود را برای کاورمبل راحتی انتخاب کنیم. البته با یک ضخامت خوب و مناسب!
همچنین باید گفت کاور مبل راحتی سه لایه چند منظوره است. از کاور مبل راحتی سه لایه به دلیل سبکی، دوام و مقاومت کاور مبل راحتی در مقابل سایش، می توان استفاده فروانی کرد . طراحان کاور مبل راحتی سه لایه توصیه می کنند
از این نوع کاور مبل راحتی بیشتر برای مبل راحتیمان چرم استفاده شود زیرا کاور مبل راحتی سه لایه سلولزی به مبل راحتی نمی چسبد و
به دلیل وجود آستر در لایه سوم کاورمبل راحتی به بافت چرمی مبل راحتی آسیبی نمی رساند.
پس به این نتیجه میرسیم که از ویژگی های خوب کاور مبل راحتی سه لایه میتوان به چسبنده نبودن آن اشاره کرد .
همچنین برای مبل راحتی های استیل و راحتی نیز می توانید از کاور مبل راحتی سه لایه استفاده کنید .

  روکش مبلی راحتی از کجا بخرم؟


پارچه ی کشباف


این پارچه ها از ترکیبی از اکریلیک و نخ مصنوعی میباشند. با نام های تجاری گوناگون تحت عناوین پارچه رومبل راحتیی ترک، پارچه کاور مبل راحتی خارجی،پارچه ترک
برای دوخت رومبل راحتیی یا پیراهن مبل راحتی بکار برده می شوند. کاور مبل راحتی دوخته شده با این پارچه ها زیبایی بیشتری دارند و بهترین پارچه برای دوخت کاور مبل راحتی راحتی هستند.


رو مبل راحتی آماده


یکی از انواع روکش برای مبل راحتیمان کاور مبل راحتی آماده یا رومبل راحتیی آماده است که به کاور فری سایز هم معروف است ، این نوع از کاورها به رنگ های مختلف در بازار موجود است و ویژگی بارز آن این است که به علت کش آمدن تقریبا به اکثر مبل راحتیمان ها می خورند و به دلیل سری دوزی قیمت پایین تری دارند.
معمولا پارچه آنها قابل شستشو بوده و نیاز به اتو کردن ندارند، و دارای مدلهای مختلفی است که از آن جمله میتوان به مدل پفکی ،حصیری ، پرده ای ، چهارخونه و … اشاره کرد .

روکش مبل رز

پیراهن مبل تهران و حومه و کرج دوخت انواع پیراهن...

روکش کشی مبلمان

کاور مبل کلاسیک

Position: پیراهن مبل کلاسیک_
Phone: 09398388372
Location: تهران
آدرس: تهران ، فرجام
پیراهن مبل کلاسیک_

پیراهن مبل کلاسیک_کاور مبل Product/service 🔸دوخت پیراهن انواع مبلمان 🟢(پارچه...

Share

2 Responses

  1. blank شعله حسینی گفت:

    سلام .پیراهن مبل راحتی کلاسیک برای مبل هفت نفره قیمت و رنگبندی پارچه رو بفرمایید .اطلاعات درمورد جنس پارچه هم بفرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.