کاور مبل | پیراهن مبل
دوخت انواع کاور مبل با بهترین مواد اولیه با اجرای الگو در منزل بدون جابجایی مبل با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

کاور مبل راحتی

کاور مبل راحتی یکی از انواع پوشش هایی است که برای حفاظت از مبلمان منزل یکی از ضروری ترین ها ست . در واقع به گران شدن مبلهای راحتی و نیاز به استفاده از آنها در منازل ، بیش از پیش به کاور مبل راحتی نیاز است . کاورهای مبل چه بصورت طلقی و ژله ای و چه بصورت پارچه ای ، مبلمان گرانبهای شما را کثیفی و ریختن مایعات و …محافظت خواهند کرد . اما چه نوع کاوری مناسب مبلمان راحتی است ؟ در این نوشته بیشتر به آن خواهیم پرداخت :

کاور مبل راحتی
کاور مبل راحتی

روکش های کشی مبلمان

کاور مبل راحتی چرا ؟

روکش مبل رز

پیراهن مبل تهران و حومه و کرج دوخت انواع پیراهن...

روکش کشی مبلمان

کاور مبل کلاسیک

Position: پیراهن مبل کلاسیک_
Phone: 09398388372
Location: تهران
آدرس: تهران ، فرجام
پیراهن مبل کلاسیک_

پیراهن مبل کلاسیک_کاور مبل Product/service 🔸دوخت پیراهن انواع مبلمان 🟢(پارچه...

بسیاری از ما معتقدیم که باید از وسایل خانه استفاده کنیم و از زیبایی و کارایی آنها سود ببریم، نه اینکه روی آنها را با روکشی بپوشانیم که حتی دیده هم نشوند.

  بهترینهای کاور مبل را بشناسید.

همين تفكر باعث مي‌شود خيلي‌ها به روفرشي و لباس مبلمان و محافظ بعضي از اين وسايل، نه بگويند. اما به استفاده از كاورها براي اين وسايل در خانه، مي‌توان از 2 زاويه متفاوت نگاه كرد؛ اول اينكه ممكن است فرزند كوچكي داشته باشيم و نخواهيم كه او را به‌خاطر نگهداري وسواس‌گونه وسواس‌گونه از وسايل خانه محدود كنيم، پس بايد اين محدوديت را به محيط خانه بدهيم و سراغ خلاقيت‌هايمان برويم. نگاه ديگر آنجاست كه ما دنبال تنوع هستيم اما نمي‌خواهيم براي آن هزينه سرسام‌آوري انجام دهيم. اينجا مي‌توانيم با دوخت‌هاي متفاوت و پارچه‌هاي رنگارنگ، خودمان را به صحنه‌هايي جديد و زيبا از منزل‌مان دعوت كنيم. كار به هيچ‌وجه سخت نيست. مقداري پارچه مناسب لازم داريم، به همراه مقاديري صبر و تلاش. به همين راحتي مي‌توانيم ذره‌ذره به پيشواز عيد برويم و از همين روزها عطر آن را در خانه بپاشيم.

راهنمای خرید بهترین کاور مبل با توجه به جنس آن

  • گام صفر

قبل از اينكه درباره انواع كاورهاي مبل بگوييم، بايد درباره نحوه كشيدن الگو توضيح دهيم. با توجه به تنوع بسيار مبل‌ها ارائه يك الگوي پايه براي همه مبل‌ها كاري منطبق بر واقعيت نيست. شما مي‌توانيد با داشتن اندازه‌هاي مؤثر در دوخت يك كاور مبل، به الگوي خوبي براي برش پارچه مدنظرتان برسيد. براي شروع، اندازه‌هاي زير را يادداشت كنيد:
1- ارتفاع پشت
2- عرض پشت
3- عرض مبل
4- فاصله انتهاي تشك تا سطح زمين
5- ارتفاع دسته‌ها از سطح روي آنها تا سطح تشك كف
6- طول دسته‌ها از پشت تا جلو
7- ارتفاع قسمت تكيه‌گاه از بالا تا سطح روي تشك (با احتساب قطر تكيه‌گاه)
8- طول مبل از قسمت جلو در فاصله ميان دسته‌ها
9- ارتفاع دسته‌ها تا سطح زمين
10- طول دامن پايين مبل
11- ارتفاع دامن پايين مبل
12- طول پشتي (تكيه‌گاه) تا محلي كه به سطح پشت مبل متصل مي‌شود
13- عرض نشيمنگاه

  روکش مبل آماده

براي اينكه سراغ برش پارچه برويد هنوز احتياج داريد كه از الگوي‌تان مطمئن‌تر شويد. سراغ كاغذهاي نازك الگو برويد و آنها را روي مبل به كمك چند عدد سوزن ثابت كنيد، حالا طرح مبل را روي كاغذها پياده كنيد و نهايتا الگوي مدنظرتان را به كمك سوزن به پارچه‌ رومبلي مدنظر وصل كنيد و بُرش بزنيد. پارچه‌اي كه براي اين كار استفاده مي‌شود بسيار مهم است. سعي كنيد از پارچه‌هاي مخصوص پرده استفاده كنيد چراكه اين نوع پارچه‌ها از عرض بيشتري برخوردارند و صرفه‌جويي بيشتري براي شما به ارمغان مي‌آورند. پارچه‌ها را قبل از شروع كار بشوييد تا اگر پارچه قرار است بعد از شست‌و شو جمع شود، همين حالا قبل از دوخت اين اتفاق برايش بيفتد. بعد از برش، قسمت‌هاي مختلف را با كوك به هم وصل كرده و روي مبل امتحان كنيد تا از درست‌بودن الگوي‌تان اطمينان حاصل كنيد.

  • اولين گزينه

اولين گزينه‌اي كه براي كاورهاي مبلماني اغلب اوقات پيشنهاد مي‌شود كاورهاي طلقي يا ژلاتيني است كه مي‌توانند علاوه بر محافظت از مبل‌ها و پارچه‌ها از لك و گرد و خاك، جلوه اصلي مبل‌ها را كه قسمتي از سليقه خانم آن‌ خانه است، به نمايش بگذارند. اما يكي از برجسته‌ترين مشكلات آنها تعريق و گرماي زياد حين استفاده از مبلمان‌هاست. اما به هر حال عده‌اي به اين نوع علاقه‌مند هستند. براي شروع بايد الگو را مانند روشي كه ذكر شد پياده كنيد و نهايتا آن را روي پلاستيك‌هاي شفاف مخصوص همين كار كه خريداري كرده‌ايد قرار دهيد و آنها را برش بزنيد. براي دوخت، احتياج به نوار اريب داريد تا بتوانيد 2لايه پلاستيكي را به‌هم بدوزيد.

  • پيراهن مبل
  کاور مبل پارچه ای خوبه یا ژلاتینی

پيراهن مبل به همان انواعي از كاور مبل گفته مي‌شود كه تمام سطح مبل را به وسيله پارچه‌ مي‌پوشاند. روش الگو و برش در اين مدل نيز مانند همان گام صفري است كه بيان شد. مي‌توانيد براي تنوع از انواع كش‌دوزي‌ها روي پارچه‌ها استفاده كنيد تا از مدلي متفاوت براي پوشش مبل خود استفاده كرده باشيد. دقت كنيد در اين روش شما به مقدار پارچه بيشتري احتياج داريد تا بتوانيد كش‌دوزي‌ها را به درستي انجام دهيد.

  • كمي چاشني خلاقيت

چند مدلي كه قبل از اين گفته شد، بيشتر از هر نوع ديگري پيشنهاد مي‌شود اما هنوز مدل‌هاي زيادي از كاورهاي مبلمان مي‌شود تهيه كرد. يكي از آسان‌ترين آنها مدلي است كه تنها با استفاده از چند تكه مستطيل شكل پارچه و اندازه‌هاي نزديك به اندازه‌هاي مبل مي‌توان، يك رو مبلي ساده تهيه كرد. اين مدل احتياج به الگوي دقيق و نزديك به مدل اصلي ندارد. شما مي‌توانيد قسمت‌هاي مختلف آن را به كمك دكمه و كش از زير مبل به هم وصل كنيد تا مانع حركت پارچه‌ها روي مبل شويد.

  • باز هم ساده‌تر

اگر كمي از پيچيدگي‌هاي فكرها كم كنيم به روش‌هاي خوبي مي‌رسيم. براي مثال شما مي‌توانيد براي تشكچه‌هاي مبل، كاورهاي جداگانه بدوزيد و براي قسمت رويي آن چند برش پارچه دوردوزي شده آماده كنيد. به همين راحتي و سادگي مي‌توانيد جلوي كثيف شدن مبل‌ها را بگيريد و مهم‌تر از آن تنوعي براي خودتان دست و پا كنيد.

پیراهن مبل
کاور مبل
پیراهن مبل راحتی
کاور مبل راحتی
کاور مبل راحتی
کاور مبل راحتی
کاور مبل راحتی
دوخت کاور مبل راحتی
دوخت کاور مبل موضوعی ست که امروزه اشخاص زیادی بدنبال آن هستند, پیشنهاد ما به ایشان این است که از تولید کنندهای این حرفه ابتدا مشاوره بگیرید, زیرا پس از آن بهترین انتخاب را خواهید داشت. گروه کاور کلاسیک همه روزه از ساعت ده صبح الی هشت شب با کمال میل پاسخگوی سؤالات شما می باشد.درضمن وبسایت ما حاوی اطلاعات مفیدی در این باره است.
روکش مبل رز

پیراهن مبل تهران و حومه و کرج دوخت انواع پیراهن...

روکش کشی مبلمان

کاور مبل کلاسیک

Position: پیراهن مبل کلاسیک_
Phone: 09398388372
Location: تهران
آدرس: تهران ، فرجام
پیراهن مبل کلاسیک_

پیراهن مبل کلاسیک_کاور مبل Product/service 🔸دوخت پیراهن انواع مبلمان 🟢(پارچه...

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.