کاور مبل | پیراهن مبل
دوخت انواع کاور مبل با بهترین مواد اولیه با اجرای الگو در منزل بدون جابجایی مبل با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

کاور مبل سلطنتی

کاور مبل سلطنتی
کاور مبل سلطنتی

روکش مبل سلطنتی برای مبلمان سلطنتی استفاده می شود که جنس این کاورهای معمولا از نوع ژلاتینی هستند که آنهم دلایل خاص خود را دارند که در این نوشتار بصورت تکمیلی و جامع راجب همین موضوع توضیحاتی را می توانید مطالعه کنید و به آگاهی های مورد نیاز برای تهیه و دوخت کاور مبل سلطنتی با قیمت مناسب برسید. البته علاوه بر این در این نوشتار شما می توانید با برخی از بهترین تولیدکنندگان و دوزندگان کاورهای مبلمان آشنا شوید بطوری که در کارت مجازی آنها به واتس اپ و پیج اینستاگرام آنها وصل می شوید و می توانید براحتی استعلام قیمت بگیرید و سفارش دوخت دهید .

کاور مبل ژلاتینی

برخی از بهترین دوزندگان کاور مبل سلطنتی

روکش مبل رز

پیراهن مبل تهران و حومه و کرج دوخت انواع پیراهن...

روکش کشی مبلمان

کاور مبل کلاسیک

Position: پیراهن مبل کلاسیک_
Phone: 09398388372
Location: تهران
آدرس: تهران ، فرجام
پیراهن مبل کلاسیک_

پیراهن مبل کلاسیک_کاور مبل Product/service 🔸دوخت پیراهن انواع مبلمان 🟢(پارچه...

کاور مبل سلطنتی ژله ای

روکش های ژله ای که با نام کاورهای طلقی نیز شناخته می شوند بهترین گزینه برای کاور مبل سلطنتی محسوب می شوند زیرا علاوه بر نگهداری از کاورمبملمان ، زیبایی ظاهری آنرا نیز حفظ می کنند. مبلهای سلطنتی در سطح چوب خود دارای طرحهای زیبایی هستند که اگر کاوری غیر از طلق باشد (پارچه ای) زیبایی آن دیگر قابل نمایش نخواهد بود. شفاف بودن کاورهای ژلاتینی مهمترین استفاده از این نوع کاورها برای مبلمان سلطنتی است .

  روکش مبلی راحتی از کجا بخرم؟

جنس کاور مبل سلطنتی ژله ای

کاورهای طلقی و ژله ای دارای کیفیت های مختلفی هستند که باید در خرید آنها دقت کنید زیرا اگر طلق بی کیفیت بخرید بعد از چندین ماه تغییر رنگ به زردی خواهند داشت و شفافیت خود را از دست خواهند داد. پس برای خرید کاورهای ژلاتینی حتما از مراکز معتیر معرفی شده کمک بگیرید .

قیمت کاور مبل سلطنتی


قیمت کاور مبل سلطنتی عدد ثابتی نیست. و با توجه به چند نفره بودن میلمان شما و نوع و فرم آن متفاوت می باشد در واقع برای کاور مبل سلطنتی با قیمت ثابت وجود نداره، زیرا که شکل، مدل و اندازه هر مبلمان متفاوت هست. ضمن اینکه موارد زیر هم در تعیین قیمت انواع کاور مبل سلطنتی تأثیر گذاره :

تشک‌ها جدا کاور بشن و یا به صورت یکسره
از طلق ۰۲۰ استفاده بشه و یا طلق با ضخامت بیشتر .

کاور مبل سلطنتی آماده یا سفارشی

اخیرا برای انواع مبلمان کاورهای آماده نیز در بازار موجود است که ما توصیه می کنیم حداقل برای مبلمان سلطنتی خود از کاورهای آماده استفاده نکنید و حتما سفارش دوخت دهید تا کاوری هم اندازه مبلمانتان تحویل بگیرید. کاورهای اماده ممکن است برای مبلمان شما تنگ یا گشاد باشند که زیبنده نخواهد بود و ممکن است هزینه تان سوخت شود . اگر هم بصورت اینترنتی خرید انجام می دهید با علم دانستن این موارد اینکار را انجام دهید تا پشیمان نشوید .

برخی از سولات شما

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.