کاور مبل | پیراهن مبل
دوخت انواع کاور مبل با بهترین مواد اولیه با اجرای الگو در منزل بدون جابجایی مبل با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

کاور مبل کاناپه ای

کاور مبل کاناپه ای
کاور مبل کاناپه ای

کاور مبل کاناپه ای ، کاورمبل سه لایه هستند که از تک نفره تا چند نفره ی آن بسیار راحت است و بنوعی مبل راحتی محسوب می شود.
الیاف اصلی کاور مبل سه لایه کاناپه ای سلولزی است. اولین لایه کاور مبل کاناپه ای ، پارچه ای و دومین لایه پنبه ای یا همان سلولزی است و سومین لایه کاور مبل آستری است که باعث می شود کاور مبل سه لایه ضد آب، و همچنین ضد ضربه و خش باشد.
کاور مبل سه لایه برای کسانی که در منزلشان کودک و حیوانات خانگی دارند انتخاب مناسبی است، زیرا داری ضخامت مناسبی است که مانع پارگی کاور مبل سه لایه می شود همچنین می توان از پارچه پنبه دوزی شده بسیار سبک ومقاوم به عنوان زیر انداز یا پتو استفاده شود زیرا کرک ندارد وبسیار نرم و راحت است.

مبل کاور

کاور مبل کاناپه ای

 راستش را بخواهید با خرید این نوع کاورمبل سه لایه، شما می توانید استفاده چند منظوره داشته باشید. زیرا می توانید خیلی ساده پارچه پنبه دوزی شده را روی مبل خود بیندازید و کارایی یک کاور مبل فوق العاده را برای شما داشته باشد .

تولیدی کاور مبل در تهران

کاور مبل سه لایه، ظرافت و سادگی خاصی دارد. حتی می توانیم به شما این اعتماد را بدهیم که با تمامی سبک های دکوراسیون داخلی هماهنگی کامل را داشته باشد.

  کاور مبل ژلاتینی را بهتر بشناسیم.

کاور مبل کاناپه ای دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

 کاور مبل کاناپه ای دارای ضخامت و رنگ های متنوعی است و به این ترتیب ما می توانیم هر نوع رنگ و طرح مناسب با سلیقه خود را برای کاورمبل انتخاب کنیم. البته با یک ضخامت خوب و مناسب! همچنین باید گفت کاور مبل سه لایه چند منظوره است. از کاور مبل سه لایه به دلیل سبکی، دوام و مقاومت کاور مبل در مقابل سایش، می توان استفاده فروانی کرد.
طراحان کاور مبل سه لایه توصیه می کنند از این نوع کاور مبل بیشتر برای مبلمان چرم استفاده شود زیرا کاور مبل سه لایه سلولزی به مبل نمی چسبد وبه دلیل وجود آستر در لایه سوم کاورمبل به بافت چرمی مبل آسیبی نمی رساند. پس به این نتیجه میرسیم که از ویژگی های خوب کاور مبل سه لایه می توان به چسبنده نبودن آن اشاره کرد.
همچنین برای مبل های استیل و راحتی نیز می توانید از کاور مبل سه لایه استفاده کنید .

شستشو و نگهداری کاور مبل کاناپه ای

کاور مبل کاناپه ای


در شست وشوی کاور مبل کاناپه ای باید دقت فراوان شود. البته لازم به ذکر است در شستوشوی تمامی کاورمبل ها با پارچه ها و جنس های مختلف باید دقت کافی شود.
کاور مبل کاناپه ای بهتر است با آب ولرم با دمای اتاق شستوشو شود. باید دقت داشته باشید که اجازه ندهید کاملا کاورمبل سه لایه خشک شود زیرا باعث نخ کش شدن و پاره شدن آن  می شود .
کاور مبل کاناپه ای بهتر است اصلا اتو نشود زیرا حرارت باعث سوختگی کاور می شود و می توان به جرئت گفت این نوع کاورمبل به اتو احتیاجی ندارد زیرا چروک نمی شوند .
کاورمبل سه لایه بعد از شسته شدن نرم تر می شود. البته این موضوع به این منظور نیست که پارچه کاور مبل خاصیت خود را از دست داده است .
زیرا بعد از مدتی کاورمبل سه لایه  خاصیت ارتجاعی خود را به دست می آورد.  
 تیم کلاسیک کاور، ارائه دهنده ی جدیدترین کاور مبل سه لایه، با تنوع در طرح و پارچه می باشد. شما عزیزان میتوانید همین حالا با کارشناسان ما ارتباط برقرار نموده تا از قیمت ها و نحوه ی سفارش و اندازه گیری مبلمان اطلاع کسب نمایید.

کاور مبل کاناپه ای
rozcover

رز کاور

Position: روکش مبل رز
Phone: 09011289055
Location: تهران
آدرس: تهران
  پیراهن مبل راحتی
روکش مبل رز

پیراهن مبل تهران و حومه و کرج دوخت انواع پیراهن...

روکش کشی مبلمان

کاور مبل کلاسیک

Position: پیراهن مبل کلاسیک_
Phone: 09398388372
Location: تهران
آدرس: تهران ، فرجام
پیراهن مبل کلاسیک_

پیراهن مبل کلاسیک_کاور مبل Product/service 🔸دوخت پیراهن انواع مبلمان 🟢(پارچه...

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.