کاور مبل | پیراهن مبل
دوخت انواع کاور مبل با بهترین مواد اولیه با اجرای الگو در منزل بدون جابجایی مبل با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

کاور مبل کشی

کاور مبل کشی
کاور مبل کشی

کاور مبل کشی در واقع همان کاورهایی هستند که خاصیت کاملا کشسانی و ارتجاعی دارند . کاورهای مبل کاملا کشی که معمولا بصورت چسبان پوشش دهنده عالی مبلان هستند . این نوع کاورها دارای مدلهای مختلفی هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت و

کاور مبل جذبی

کاور مبل کاملا کشدار و انواع آن

1. کاور مبل کشی مدل زنبوری

کاور مبل زنبوری بصورت فول استرچ در بازار موجود می باشد . البته این نوع مدل راحتی برای مبلمان شما هم دوخته می شود . کاورهای مبل زنبوری بصورت دامن دار هستند که چین خورده می باشند و از پارچه های ضخیم با قدرت کشسانی بالا در تولید آنها استفاده می شود . این نوع پارچه ها با توجه به جنسشان دارای قیمتهای مختلفی هستند . حتی نوع ضد آب نیز وجود دارد .

تولیدی کاور مبل در تهران

2. کاور مبل کشی مدل آلتین کوزا

کاور مبل آلتین کوزا برند معتبر ترک است که دارای مدلهای مختلفی است اما دارای قابلیتهایی است که آنرا شهره عام و خاص کرده است . استفاده از این نوع پارچه های استرجی می تواند خیالتان را برای یک عمر از مبلمانتان راحت کند .

  کاور مبل سلطنتی

نفوذ مایعات در پارچه آلتین کوزا تقریبا صفر است.شما در هنگام استفاده از کاورمبل آماده با پارچه آلتین کوزا به راحتی میتوانید روی مبل راحتیتان دراز بکشید زیرا پارچه آلتین کوزا، نه کشیده میشود و نه جابه جا.

پارچه آلتین کوزا پنبه ای و کش بافت است. این پارچه به راحتی فرم مبل را به خود می گیرد ومبل ظاهر وزیبایی خود را حفظ میکند.پارچه آلتین کوزا در رنگ ها ی بسیار زیبا در بازار موجود است.بهتر است در هنگام شست و شوی کاور مبل با پارچه آلتین کوزا، از پودرهای آنزیم دارو آب گرم استفاده نکنیم.زیرا بافت های پارچه آلتین کوزا بعد از چند بار شست وشو حالت خود را از دست می دهند و قابل شست وشو با ماشین لباس شویی نمی باشند. همچنین پارچه آلتین کوزا نباید به حالت آویزان باشد در حالتی که شسته می شود. زیرا کش میاید و مقداری گشاد می شود و دیگر کاور مبل برای مبل کامل فیکس نمی شود.

3. کاور مبل کشی چاپی فانتزی

امروزه صنعت چاپ در کاور مبل رشد چشمگیری کرده است . طراحی های سه بعدی و فانتزی دیگر با هر سلیقه ای ، دور از دسترس نیست . در واقع شما در این نوع کاور مبل هر تصویری که یخواهید می توانید بر روی پارچه های انتخابی به تصویر بکشید . البته شاید هزینه چاپ بالای این نوع کاور مبل ، هزینه نهایی را بالا ببرد و شاید برای همین زیاد مورد استقبال قرار نگرفته است . البته قیمتهای ارزان این نوع کاور مبل را می توانید در طراحی های آماده تهیه و استفاده کنید .

  بهترین پارچه کاور مبل

سفارش دوخت و کاور مبل کشی

روکش مبل رز

پیراهن مبل تهران و حومه و کرج دوخت انواع پیراهن...

پیراهن مبل کلاسیک_

پیراهن مبل کلاسیک_کاور مبل Product/service 🔸دوخت پیراهن انواع مبلمان 🟢(پارچه...

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.