کاور مبل | پیراهن مبل
دوخت انواع کاور مبل با بهترین مواد اولیه با اجرای الگو در منزل بدون جابجایی مبل با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

روکش مبل آماده

روکش مبل آماده
روکش مبل آماده

روکش مبل آماده همانطور که از اسمش پیداس به آن دسته از کاورهای اطلاق می شوند که در بازار موجود هستند و از قبل دوخته شده اند. معمولا این نوع از کاورهای مبلمان ، از پارچه های کشبافت استفاده می شود و کمی تنگتر از اندازه استاندارد دوخته می شوند تا در تن هر مبلمانی شیک و اندازه باشند. این روکشهای آماده ، کره ای و ترکیه ای و … هستند البته اکثرا پارچه های آنها خارجی است و در ایران هم دوخته و اماده می شوند .در این نوشتار شما را با برخی از بهترین دوزندگان و تولید کنندگان کاور مبل آماده آشنا می کنیم بصورتی که در کارت مجازی آنها شما به اینستاگرام و پیام رسان واتس اپشان دسترسی خواهید داشت و براحتی می توانید استعلام قیمت بگیرید و درخواست مدلهای جدید و بروز کاور مبل آماده را داشته باشید .

کاور مبل سلطنتی

بهترین دوزندگان و تولیدکنندگان روکش مبل آماده در تهران

روکش مبل رز

پیراهن مبل تهران و حومه و کرج دوخت انواع پیراهن...

روکش کشی مبلمان

کاور مبل کلاسیک

Position: پیراهن مبل کلاسیک_
Phone: 09398388372
Location: تهران
آدرس: تهران ، فرجام
پیراهن مبل کلاسیک_

پیراهن مبل کلاسیک_کاور مبل Product/service 🔸دوخت پیراهن انواع مبلمان 🟢(پارچه...

چرا کاور مبل آماده ؟

تقریبا تمام اجزای خونه رو میشه به راحتی تمیز کرد از پرده گرفته ، آشپزخونه، کابینتا، کف خونه ، دیوار و غیره و غیره، تمام این اجزای مهم خونه به مرور زمان روشون گردو غبار میشینه یا دود و چرک ظاهر زشتی بهشون میده که وقتی تمیزشون میکنیم تازه متوجه میشیم که چقدر کثیف بودن ،ولی مبلمان تو هر خونه تنها اجراییه که نمیتونی بندازی تو ماشین لباسشویی ، گردگیریش کنی، ضدعفونیش کنی، بهترین کاری که برای مبلمان میشه انجام داد استفاده از شامپو فرش و شامپوهای مخصوص مبلمان هستن که به نظر من تمیز نمیکنن فقط کثیفی رو از یه جای مبل به جای دیگه منتقل میکنن😐
و از اونجایی که ما بیشتر تایمی که تو خونه هستیم رو مبلمان لم دادیم ، بیشتر تو معرض الودگی و کثیفی هست ، شاید الودگی و کثیفی رو تو ظاهر نشون ندن ولی قطعا همینطورن!
پس بهتر نیست از مبلمانمون در برابر گردو غبار و الودگی مخصوصا تو این دوران کرونا بیشتر محافظت کنیم!؟

  کاور مبل سلطنتی

حالا متوجه شدین که چرا باید مبلمان رو کاور کنین!؟

نکات مهم خرید کاور مبل آماده

حتما در موقع خرید از مراکز معتیر تهیه و خریداری کنید . مراکزی به آنها دسترسی داشته باشید که اگر سایز روکش مبل آماده به میمانتان نخورد بتوانید پس بدهید و یا تعویض کنید. البته این اتفاق با توجه به فری سایز بودن کاورهای کشبافت بندرت ممکن است رخ دهد .

در بازار روکش های اماده سه بعدی وجود دارند که خیلی ارزان هستند و با یک یا دوبار شستشو کاملا رنگ خود را از دست می دهند. پس هیچ وقت کیفیت کار را فدای قیمت کار نکنید.

روکش مبل آماده
روکش مبل آماده
روکش مبل آماده
روکش مبل آماده
روکش مبل آماده
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.